Pergola din Lemn - de la schita la pergola (studiu de caz)




Astazi va vom prezenta cum am realizat o pergola pentru unul dintre clientii nostri.
Daca va doriti o astfel de pergola nu ezitati sa ne contactati fie la telefon 0721 209 743 fie pe email la pergoladinlemn@gmail.com. Va stam la dispozitie in orice zi a saptaminii.

Dar sa revenim la pergola noastra. Primul pas dupa ce ne-a contactat clientul a fost sa facem o schita a pergolei. Ne-am pus imediat pe treaba (dupa ce primim o cerere de oferta si pozele necesare vom face schita in aproximativ 2 - 3 zile) si dupa ore bune am trasat liniile generale ale pergolei in urmatoarele schite.








Dupa ce clientul a fost multumit de cum arata pergola din schita ne-am apucat de treaba.







-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------














Am construit o pergola de care clientul nostru este foarte multumit si care aduce putin aer toscan si schimba arhitectura zonei.

Daca va doriti o astfel de pergola nu ezitati sa ne contactati fie la telefon 0721 209 743 fie pe email la pergoladinlemn@gmail.com. Va stam la dispozitie in orice zi a saptaminii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu